2 weeks holidays :)

Assalamualaikum.
 fuhh berhabuk dah blog nih . Lama takk uptade blog nih .Salam Aidiladha  :) 

 Kat matriks , takda internet connection. Sibukk memanjang . Harap - harap keputusan PSPM 1 menyenangkan :) Aminn! .Banyak pekara yang berlaku tapi takk dapat nak dikongsi . Erm... sedikit sebanyak dah hilang dari kotak fikiran aku nih . Al-maklumla banyak sgt guna otak kiri dan kanan untuk final sem 1 . hihi .  kelakar jekk .Bersusah payah ke senawang , nasib baik pagi tuh aku bgun awl sikit . hihi . keluar tengah hari terik. Fuhh , kuala pilah memang panas. kwsan kering kott semata - mata nk  tgk along konvo kat PICC. 
btw , Well done along :)






 Cuti semester aku baru brmula , sedangkan kawan - kawan lain dah nak abis cuti . chill .
Paper last aku habis kol 12 then kena la tunggu kawan yg habis paper kol 4 . Sampai kat terminal one seremban pukul 5 lebih . cari - cari bus , then ko 7.30 bergerak la ke Larkin. Sampai larkin , as usual lahh . makan dengan along ,then tidur . Esok nye awal pagi along hantar aku ke larkin sebab nk g keje . Fuhh , awal gila  , then aku jumpa classmate . Rindu nya , semua dah jauh - jauh belaka  . Jumpa seha , yb & syera .


Thanks friends , syera : thanks for the breakfast :)
Aidiladha dengan keadaan sakit mata , tp bergambar itu mesti . hihi






The most beautiful discovery true friend make is that they can grow separately without growing apart.






Ouh , semua cakap aku gemuk . haha . satu permulaan yang baik untuk sem 1 . haha . kepala otak awk .
Chill laa . tgk sem 2 nanti , tunggu jekk laa . 



Home Sweet home :)



Hi , my name is Ahmad Idrish :)


Ouh , Malaysia memang panas .

That's all :)

No comments:

Post a Comment