Almost a month

Assalamualaikum. 
Dah lama tak update rasanya , hari ni aku kat rumah lepas tu balik dah , esok mesti ayah pesan belajar je , jangan fikir benda-benda lain . Last sem weh , kau jgn main-main yan . Haishh ...Macam-macam ragam manusia zaman sekarang ni , ada orang tu sakitkan hati aku sampai aku menagis , hebat gila beliau . Bangsat punya orang. Sakit hati aku , betol la menurut kisah - kisah lampu kau memang macam tuu . haha . Tak hadap punn . Welkk, welkk. Takpa yan . Chill jekk . haha. Okayy , malas nak cerita dah , tengok gambar pulak . hehe .


Trip 'costing plan'ke Terengganu 



Sebab ajim la gambar takk muat . haha




Okayy , ini Abg Adam . hukhukhuk





My Azura ;)


Yunis :)



Haaa , ni budak kuliah gua, haha. Fahmi a.k.a Ameng



Sambung balik cerita , seumur hidup aku memang tak pernah sampai lagi kat terengganu.Alhamdulillah sampai jugak akhirnya. Macam-macam kenangan . So sweet . haha . 1 minggu aku penat lepas balik trip. Sampai dekat kol 3 pagi , pastu pagi-pagi dah ada kuliah math . grrr! ngantukk gilaa yang amat . haha . Pastu sibuk dengan hari usahawan . Warung Anak Ayah menang num 2 , untung.. Syukur Alhamdulillah :) 



Haa, ni lah hero yg tolong aku , coa gn ayah aji :)
Yang pakai spec tu driver , sebelah dia bodyguard. hihi


Tunggu duit Untung :)


Alhamdulillah :)

At last , aku ada dinner subjek dinamika . fuhhh , boring gila time makan . Bak kata syahid : protokol2 . sambil dia senyum-senyum . haha . Malam Aura Nilam :)



 Classmate A1P4



Kuliah Girl , Farah :)


Okayy , aku tinggi . hehe



Zatil , yg sebelah dy tu aku tak sure nama dy . hehe . Maaf . yg penting budak kuliah jugak .



Hihi , Mira bilik depan .



Ni pun ameng jugakk . harhar.



Ni laa syahid , yg sibuk cakap protokol . Beliau sorg je lelaki kat meja akuu . haha.



A friend is a hand that is always holding yours, no matter how close or far apart you may be. A friend is someone who is always there and will always, always care.  


Assalamualaikum semua , doakan saya dan kawan-kawan cemerlang . Amin:)


I will surely miss them :)




Okayyy . Bhaiiii :)

No comments:

Post a Comment