Malam yang sepi

Assalamualaikum dan selamat malam. Jam baru menunjukkan pukul 11.25 malam. Tapi rumah aku dah senyap sunyi. Oleh kerana semua sibuk bekerja memerah keringat pada siang hari. Angah baru mula bekerja dengan hasil pendapatan yang agak lumayan, semoga angah terus dilimpahkan dengan rezeki. Ameenn. Abang pulak baru je selesai Sijil Pelajaran Malaysia petang tadi. Mudah mudahan memperoleh keputusan yang cemerlang. Hari hari aku lalui dengan melakukan perkara yang sama. Bangun pagi pagi , angah kejut dialog yang sama "bangun tak elok bangun lambat,rzeki tak masuk" . Tak lama lagi along nak bertunang lepas tu abang pulak nak pergi PLKN. haha. Aku pulak habis dah cuti sem. Hmmm, perkara yang sama setiap tahun , cuma kali ni berbeza sikit sebab abang nak pergi PLKN and ada amad. haha. Kalau kat rumah rasa nak balik melaka. Bila kat melaka , nak balik rumah. Haaa. camne ?? Rindu la dekat budak budaak bilik gua. haha. Ahh, semua laa aku rinduuu. haha. Okayyy laa. beta mahu beradu. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment