Result SEM 1

Malam tadi aku tengah buat hantaran along, tiba tiba mok a.k.a Alia Nadia bbm gua kata result dah keluar. Fuhh. Sejuk tangan aku. Haha. Papa pun bbm tanya dah tengok result ? Aku kata belum. Tapi dia dah sedih result teruk katanya. Aku tak harap dapat tinggi pun. At least lepas 3. And finally i get it. hihi. Syukur Alhamduillah. Tapi paling bangga kat mok sebab dia dapat 3.75. Aku turut gembira utk kau mok. Tahniah jugak buat my girlss akuu. Kita struggle lagi eh nanti sem akan datang.



Meh sini aku buat penjelasan.

FINANCIAL ACCOUNTING 1   Aku main hentam je soalan accrued. Tak paham sebab susah. Tapi rasanya dapat markah sikit je kot. Lepas tuuu, aku punya worksheet balance tapi balance sheet aku kurang RM 10. Harharhar. So aku biarkan je and kertas aku comot gilasss.

INTRODUCTION TO BUSINESS   Aku memang tak suka subjek membaca , Boleh muntah. Tapi aku baca je. Sebab kalau tak macam mana nak jawab. haha. And aku keluar setengah jam awal sebab tak tau nak jawab ape dah , yg paling penting sangat sejukkk oiiii

FUNDAMENTAL BUSINESS ENGLISH   Subjek ni aku paling suka aku tulis apa je yg aku nak sebab takde org marah. Walapun aku ada 2 kamus elektronik besta. tapi aku tak lah terre sangat. Susah okay susah. Tai aku keluar 45minit awal sebab tak tau nak tulis apa lagi. kihkihkih

AMAL ISLAMI    Agama hafal je surah. hikhikhik.

INFORMATION FUNDAMENTAL TECHNOLOGY  IT memang sangat memeningkan walaupun ada 1 hari gap takdenya nak baca buku jee. kihkihkih. Malam tu balckout pulak tu lamaa gila. masuk bilik tengok aku terima nikah nya sampai karen ade. then terus tidur bngun jawab exam relaxx jek. sbb carry mark dah tinggi. syukur. Keluar 15 minit awal sebab mengantok. haha

CIVIL DEFENSE DEPARTMENT  JPAM sebenarnyaa ni. haha. Aku baru sekali ponteng ada 1 sem lagi aku nak kena tempuhh. Fuhhhh, sabar jelahhh.

BUSINESS MATHEMATICS    Aku tak tidur sebab study. Malam tu pulak ada sport cheek. Pehh. hilang mood gua. Period pain lagii. Pening ahh. Study dengan mok sampai pening2 and tak tidur sampai pagi sebab takot terlajak. Tp aku memang akui math susah and aku tak sangka boleh dapat macam ni. Syukurrr.



Ayah kata bagus. Teruskan usaha kena bebel sikit je. Ayah kata akan datang kena lagi meningkat baru akan maintain jek. InsyaAllah . Angah pulak kata sikit, memang ah sebab aku tak hebat macam kau ngah. haha. Semoga aku dan kawan kawan terus berjaya. Proud have my girlsssssss~ result aku sama dengan zilaaaa and apek. kihkhkihkih.






I miss him and my girlsss. Kbyeee. xoxo


No comments:

Post a Comment